<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “”
    Posted at 01 March 2007 at 12:00 AM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Anonymous Ioan Tundrea says so:
      October 17, 2010 4:15 PM  

      imi place naturaletea cu care iti pozeaza fetele, se pare ca nu doar talentul conteaza, ci carisma personala, pentru a elimina falsul din expresivitate. misto. top

    • Anonymous Bayar Ali says so:
      August 31, 2011 4:40 PM  

      Salut,

      Ai vrut review-uri asa ca m-am gandit sa vin si eu cu unul. In primul rand, siteul arata foarte bine, continutul este variat si destul de mult, ceea ce inseamna ca iei treaba asta in serios.

      Acum sa iau continutul pe rand. Photo Series, sunt de fapt filmulete. Din astea poate sa faca oricine, iar ale tale nu mi se par realizari de exceptie, desi sunt calitativ bune. Cele mai multe sunt de atmosfera, sau filmate la evenimente. Dar ceea ce ar fi interesant (dupa parerea mea) sa faci, este un film care chiar sa imi spuna ceva, si sa se vada ca ai gandit acel lucru, ca ai facut proiectul si a avut un rezultat. Nu trebuie sa te grabesti sa faci filmulete si sa le pui aici, cred ca e ok sa iti iei timpul de care ai nevoie ca sa scoti ceva important pentru tine si sa transmiti asta privitorilor. Sa spui ca "My films are going to move you to a new emotional world", cred ca pare putin arogant, poate ar trebui folosita alta formulare, ca sa nu ma lovesti in cap cu asteptarile :-)

      Partea de Models este cea mai reusita. Se vede ca faci asta de cel mai mult timp, si se vede si ca ti-ai imbunatatit stilul in timp, ceea ce nu poate decat sa ma bucure :-) (te-am mai urmarit si eu :P). Imi place ca mai ai si text la unele, il citesc si relationez mai mult cu subiectele. Dar multe fotografii dintr-o serie seamana foarte mult. Asta, cred eu, ca le face sa isi piarda din valoarea individuala, si fiind repetative, privitorii trec si mai repede peste ele. Apoi, chestia cu "retouch", nici nu ar trebui sa existe pe site. Parerea mea e ca las-o sa fie subinteleasa, si mai ales, nu exagera cu ea :P In rest, fotografiile sunt clare, compuse ok, pun modelul in evidenta. Continua asa! :-)

      Girlscape e o idee foarte buna. Dar cred ca ar fi dragut sa fie mai mult text, altfel isi pierde valoarea ca revista, si devine un set de imagini care ar fi putut la fel de bine sa fie un site. Poate o faci publica si in alte feluri, sa fie mai cunoscuta. Si sa tii bine de colaboratori!

      La proiecte, imi place ideea cu TNB. Nu m-as fi gandit la asa ceva niciodata, si tocmai de aceea imi place! Sunt curios cum o sa arate la final. Vreau sa vad mai multe! Iarna, noaptea, dar neprelucrate cum e aia prima poza :P. Iar proiectul cu long portraits, nu stiu de ce il mai faci, daca l-a mai facut si altcineva. Eu personal, as incerca macar sa deviez, sa adaptez ideea domnului pe care l-ai mentionat.

      Dar per total, mi-a placut sa iti vizitez siteul, mi-au venit cateva idei si mie de aici, si sper ca nu te-am suparat cu unele parti din review - incerc sa fiu obiectiv si constructiv. Desi stiu ca daca cineva pe care nu il cunosc ar veni la mine si mi-ar spune toate astea, i-as spune ca e treaba mea si sa ma lase in pace :P sau poate nu, nu stiu...

      Iti doresc spor si la mai mare!

      Bayar top

    • Anonymous Stan Rudnick says so:
      August 19, 2012 10:21 PM  

      Great work Stelian! You're a real inspiration! top

    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!


    Most of the models on this blog are the people "next door". You could meet them in your every day life.
    They are classmates, students, photographers, friends, doctors, lawyers, or party people.
    However, I also work with some professional fashion models.
    All models are aware and all rights are reserved.

    BEST OF
    MODELS

    For modeling portfolios, booking and more information visit www.stelianpopa.ro or contact me at contact@stelianpopa.ro



    View in post mode

    Labels:

    Click here to add a comment