<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “LostdreaM”
    Posted at 25 July 2007 at 11:08 PM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Blogger Bogdan SANDU says so:
      July 29, 2007 9:46 PM  

      Daaa...pacat k n-am mai mers...makr noi 2...dak n-a mai vrut nimeni:dar abia dupa ce m-am intors de la sfantu gheorghe m-am gandit mai bine...k trecuse timpul...si pierdusem ocazia:(...poate undeva,candva...tot o sa mergem...La Sighisoara:P top

    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    LostdreaM



    Dupa cum au decurs evenimentele din ultima vreme, eu acum practic ar trebui sa dau "delete" la postul precedent. Nu o fac pentru ca NU vreau, vreau sa traiesc cu ideea ca eu sunt la Bucuresti si muncesc. S-au adunat mai multe dezavantaje care m-au facut sa renunt la pregatire pentru vara asta. Nu mai rezist nici eu, sunt prea obosit. Prin urmare, cum imi ziceau mai multi prieteni: "nu fi suparat, ai facut alegerea cea mai buna", m-am cam impacat cu ideea asta. Asta e !
    Asta e bagajul meu.In dimineata asta trebuia sa plec undeva prin tara, undeva unde nu am mai fost si mi-as fi dorit foarte mult sa ajung. La Festivalul "Sighisoara Mediavala".N-am mai plecat.

    Labels:

    Click here to add a comment