<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “my room landscape”
    Posted at 07 December 2007 at 9:02 PM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    my room landscape


    Welcome to my room...room 116.
    Nu am avut cea mai buna zi...oi fi eu in aer sau pamantul se misca sub picioarele mele?! Nici nu stiu cu ce sa incep! Ora 11:15 tresar ca speriat de moarte (cam asta e instinctul meu animal cand stiu ca am dormit prea mult si am intarziat la ore sau la nu stiu ce eveniment...) si realizez intr-o fractiune de secunda ca am dat-o rau de tot in bara. Ceasul strategic amplasat pe perete imi arata ca ziua era deja inceputa cu stangul. Pierdusem deja un seminar important si un curs plictisitor in primul rand de la catedra (loc rezervat pentru persoane surde si mai in varsta). Orbit de reclama aia nenorocita de vis-a-vis de la xerox (promit k le-o sparg intr-o zi!) incerc sa caut mobilul pe sub perna. Cei drept tin minte ca a sunat in jur de ora 7 sa ma trezesc, dar cum a sunat asa l-am si oprit. Dau un telefon important si incerc somnoros sa scot cateva cuvinte legate intre ele ce cu greu pot fi intelese. Totul e bine, dar stiu ca am la dispozitie 30 de minute sa zbor din patul ala nenorocit de la etaj si sa fiu gata de plecare. Ametit... pierd vreo 2 minute intr-o statie de tramvai in care oamenii se uitau in toate directiile...de ce? nush...adik tramvaiul vine din partea stanga...in dreapta ce rost mai are sa te uiti...?! in fine. Am vrut sami pun hendz friul sa ignor tot ce ma inconjoara, dar nu aveam baterie la mobil (idiot ce sunt ca nu l-am incarcat aseara L-)). Apoi aflu ca astia de la RATB au suspendat vreo 5 tramvaie...ce noutate?! M-am ofticat si am plecat pe jos...de aici ...restul e istorie.
    Momentul actual: scriu... stau... dau refresh la un link si nu stiu ce are... Caut cu disperare o melodie si nici una nu ma satisface. Eu nu mai zic nimic...am gasit ceva si las sa cante...

    Pet Shop Boys - send me an angel

    Labels:

    Click here to add a comment