<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “calatorie la capatul lumii”
    Posted at 23 January 2010 at 6:07 AM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Anonymous Anonymous says so:
      January 26, 2010 7:39 PM  

      nu mai visa masinutze peste tot mai stelica si pune mana serios pe treaba ca uite cum ajungi... trebuie sa vezi mai real situatia mai, si gustul amar e probabil ca nu ai terminat proiectele. nb top

    • Blogger Stelian Popa says so:
      January 27, 2010 3:12 AM  

      Proiectele le'am terminat intre timp, dar nu stiu daca stii cum e sa ai doua predari consecutive (probabil pentru ca nu esti la arhitectura), dar iti garantez ca visezi si cai verzi pe pereti dupa 4 nopti nedormite.

      Cu toate acestea imi fac timp si pentru fotografie chiar daca nu se vede pe blog si nu vad de as ajunge rau.
      Merci oricum, dar incearca sa intelegi din acest post esenta "masinii de arhitectura" si nu faptul ca visez masinute!

      ps: daca vrei sa cauti in dictionar "masina de arhitectura", nu vei gasi nimic, eu am inventat-o... top

    • Anonymous trinitty says so:
      February 14, 2010 12:12 PM  

      ce melodie e asta in franceza? ca nu scrie si o vreau! :D top

    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    calatorie la capatul lumii





    Sunt intr-un maraton disperat al unei masini de arhitectura. Maraton pentru ca a trebuit sa fac un tur de forta intre doua predari succesive si ore nedormite in fata unui monitor care m-a facut sa visez cu ochii deschisi, iar eu?! eu sunt o " masina de arhitectura ", un fenomen important care domina viata unui student arhitect solicitat la maxim de a scoate proiecte pe banda rulanta si care ii influenteaza direct modul de a gandi si de a actiona transformandu-ne in niste mici masinarii. Probabil, acest fenomen ne ajuta indirect sa vedem tot mai putin lumea in mod liber. Am avut probabil cea mai solicitanta saptamana, iar gustul pe care mi l-a lasat este inca amar si nu se opreste aici...
    In ciuda acestor fapte, nu-mi doresc decat ca acest express sa ma duca pana la capatul lumii...departe de sistemul unei societati fortate sa produca la maxim.

    ps: urati-mi somn usor...incerc sa-mi revin.

    Labels:

    Click here to add a comment