<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “Show it off”
    Posted at 29 March 2012 at 12:10 AM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    Show it off



    Catalina
    Click model name(s) for other appearances
    SHOW IT OFF

    Length
    Photographer
    Video
    Model
    Make-up
    Assistants
    Music
    Date

    00:59 min
    Stelian Popa
    Stelian Popa
    Catalina B.
    Lavinia Trifan
    Cristina Pascu, Lavinia Trifan, Laura Ciuta
    Billie Jones - You Upset My Soul
    March 09, 2012

    About this Photoshooting

    Nu stiu daca citeste cineva pe meleagurile blogului meu, in afara de Ana (care m-a surprins placut), pentru ca nu stiu daca prezenta voastra se face vizibila aici. Judecand dupa faptul ca nimeni nu comenteaza, intind sa cred ca mi-am transformat blogul intr-un actor mut. Dar trecand peste asta, va scriu (iar) nu doar ca sa atrag atentia ci sa va spun despre ceva ce nu s-a realizat (fapt care nu poate fi exprimat prin poze ci doar prin cuvinte).
    Catalina ar fi trebuit sa apara intr-un editorial pentru Valentine's Day sau Dragobetele (vostru), dar nu ne-am sincronizat cu timpul si am renuntat la idee, nu si la fotografii. Dupa ceva timp, am mai pus ceva haine pe ea si am iesit pe strada. Insa socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea de la fata locului. Am optat sa fotografiez PE podul Basarab, lansat cu baie de multime acum un an si tot de atunci imi dau seama ca el defapt este inca in constructie (ca la prosti romani). Nu am stiut ca dupa atata timp nu se poate face accesul pe pod ca pieton si ca statia de tramvai este inaccesibila. Anyway...a trebuit sa dau ceva ture pe sub pod ca sa ma resemnez cu gandul... deci ceea ce urmeaza sa vedeti nu este nici pe departe o idee dusa la bun sfarsit ci doar o improvizatie de moment (electoral - sa vezi ce o sa-i *** eu la alegeri pentru faza asta). Multumesc Laviniei pentru machiajul superb pe care l-a facut Catalinei si multumesc si fetelor pentru rabdarea care au avut-o sa fumeze tigarile in timp ce Catalina imi poza.
    UPDATE: Urmeaza sa postez probabil cel mai frumos film realizat pana acum de mine ca producator de filme, evident si cu shootingul de rigoare. Pana atunci, cateva cadre de culise. Nu uitati: LIKE !!!

    click for full-size.








    Backstage

    Labels: ,

    Click here to add a comment