<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “Touch Down”
    Posted at 01 June 2012 at 2:39 PM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    Touch Down



    Raluca, Matei
    Click model name(s) for other appearances
    TOUCH DOWN

    Length
    Photographer
    Video Producer
    Models
    Make-up & Styling
    Assistant
    Location
    Music
    Date

    01:00 min
    Stelian Popa
    Stelian Popa
    Raluca Vlad, Matei Negrescu @MRA
    Alexandra Pasare
    Laura Andreea Mihaila
    Titan, Bucharest
    Touch Down - Jon Robert
    May 06, 2012

    About this Photoshooting
    Obisnuiesc sa ma uit foarte mult la making-ofuri de la diversi fotografi, in special la fotografia fashion, ca urmare mi-am propus sa imi creez pe baza unor principii un editorial test pentru o firma brand precum GUESS, o serie de fotografii ca si cum ar fi pentru un client. Voi obisnui sa fac acest lucru pe viitor deoarece doresc sa imi imbunatatesc portofoliul cu editoriale care au la baza o tematica mai solida de advertising decat cu sedinte foto in parc. Am discutat cu Alexandra ideea, ea a ales tinutele si catre ce trebuie sa tindem.
    Pe Matei il stiu de cand am intrat in facultate si niciodata nu am avut ocazia sa ii fac un shooting, dar acum era omul perfect pentru ideile mele. Are stil, are look pentru fotografia de revista, are muschi (cel mai important :))). Cat despre Raluca, spun doar atat: este superba. Amandoi au facut combinatia perfecta de cuplu pentru primul meu shooting de acest gen.
    Am ales sa fotografiez pe terasa unui bloc pentru a capta cat mai multa lumina, dar am vrut sa "maschez" acest lucru prin fum, insa din pacate nu am reusit sa pot controla fumul. Spatiul deschis si vantul din toate directiile facea aproape imposibil de obtin efectul pe care mi-l doream in fotografii.
    In alta ordine de idei, a iesit o sedinta foto destul de distractiva pentru noi, un apus tras in cadre si pentru mine personal, nemultumirea ca nu am fum in imagini.
    ps: Mii de multumiri Laurei pentru sprijinul acordat !!!!

    click for full-size.
























    behind the scene



    Labels: ,

    Click here to add a comment