<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8035584475066664817\x26blogName\x3d%C2%A9+Stelian+Popa+%7C+blog\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://stelianpopa.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://stelianpopa.blogspot.com/\x26vt\x3d-4474856143528095770', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script> 

● About

● Links

● E-mail subscription

● WEB REFERENCES

  • Behance
  • Carbonmade
  • DeviantArt
  • Flickr
  • iStudio
  • Model Mayhem
  • Vimeo
  • YouTube
  • 5oopx
  • ● Stock

  • iStockphoto
  • Shutterstock
  • Dreamstime
  • Bigstock
  • ● Recommended

    ● Traffic

    ● Pictures taken with

    ● Previous published

    ● Monthly Archives ( month.year )

    About this entry
    You’re currently reading “behind”
    Posted at 19 August 2009 at 12:03 AM
    Subscribe to Post Comments [Atom]

    You can leave your comment or send email about this post to a friend by using the links below.
    Jump to comment form | | Go to end
    • Anonymous Mr. Chunky Pops says so:
      September 19, 2009 5:15 PM  

      cry me a river (Justin Timberlake) top

    • Blogger Alexa Dogaru says so:
      September 19, 2009 6:42 PM  

      misto post.
      astept cu nerabdare pozele facute pe film.
      :) top

    • Blogger andrei ologeanu says so:
      September 20, 2009 10:49 PM  

      nu te ingrijora foarte tare! sunt si altii in postura ta! asa gandeam si eu. "oare am sa intru la arhitectura", "wow dar ce tare o sa fie" , am intrat si acum iata-ma facand fotografie. pentru mine deja fotografia nu mai este o ramura, este deja copacul arhitectura devenind ramura. astept fotografiile pe film! bafta! top

    • Anonymous Alina says so:
      September 26, 2009 5:57 PM  

      si eu tot astept pozele de pe film... :-w top

    • Click here to add a comment

      ● You can use some HTML tags, such as <b>, <i>, <a>
      ● Your name is required.

    • Facebook page

      Hellow Kitty - project

      Casting call models with cats. Click for detalis!

      Random posts

      Support me on Patreon!

    behind


    Cele doua fotografii inseamna "nimic" sau in niciun caz nu inseamna o paralela intre vechi si nou sau cel putin nu asta vreau eu sa exprime, dar poate fi probabil intre trecut si viitor. Acum 3 ani nici nu credeam ca ajung sa fac fotografie (cine ar fi crezut ca intru macar la facultate?), sincer nu asta era visul meu, nici macar acum. Eu vreau sa devin arhitect incerc sa devin arhitect, dar probabil fotografia este o ramura a ceea ce voi face sau ceea ce fac acum. Anyway... am vrut avut o tentativa sa ma las de fotografie in vara asta din anumite motive... dar e o chestie care ma face sa zambesc zi de zi si care m-a facut sa ma razgandesc. Vorbim mai tarziu despre asta.




    ps: Am gasit cateva fotografii vechi pe film acasa, pe cand tainele fotografie erau inca nedescoperite. Spre surprinderea mea, sunt din clasa a 9-a, semn ca nu m-am nascut direct in era digitala a fotografie si ca primele fotografii le-am facut pe film cu mult timp in urma. O sa revin cu ele de indata ce le scanez. Pace !

    Labels:

    Click here to add a comment